Henk Jacobs

Henk Jacobs

De Cockpitter maakt het mogelijk om onze klanten persoonlijk te benaderen. Dat is niet nieuw, maar nieuw is wel dat we de laatste jaren door de social media een veelheid van kanalen erbij hebben gekregen.

Onze klanten gebruiken die kanalen en dat communicatiegedrag volgen we. Om de boodschap naast persoonlijk ook gepland en eenduidig via al deze kanalen verspreid te krijgen helpt de Cockpitter ons daarbij. De marketingafdeling bereidt de berichten voor en verstuurt deze uit naam van de account managers. Persoonlijker dus. De klant reageert op die berichten en de account manager krijgt het gelijk binnen en kan antwoorden. Sneller dus.  De Cockpitter maakt communiceren daarom effectiever en efficiënter.

Kwaliteit als passie

Onze boodschap blijft hetzelfde, maar een e-mailing wordt weer een e-mail. Van de accountmanagers naar onze klanten. De afdeling marketing coördineert en ontlast de
accountmanagers, maar het is weer mogelijk om ze te betrekken in het communicatieproces. De
Cockpitter is dé applicatie die dat mogelijk maakt.