Het Logo van de Cockpitter

Helderman

Jan Willem Helderman

"Duidelijkheid over de bron: de kracht van non-verbale communicatie."

Helderman Concept en Vormgeving zet de lijn uit waarmee uw boodschap, uw product of dienst de aandacht trekt van uw relaties. Om ze vervolgens te overtuigen en in actie te brengen.

Jan Willem Helderman

Jan Willem Helderman

et lijkt steeds moeilijker om een plekje te veroveren tussen de schreeuwers om u heen. Meer concurrentie, meer producten, meer diversiteit in uw doelgroepen: is er nog iemand die luistert? Hoe hard moet je schreeuwen of kun je met fluisteren volstaan?
Zeker is dat u zeker moet zijn van uzelf. Dat u moet laten zien wie u bent en wat u te bieden heeft. De luisteraar wil duidelijkheid over de bron: wil vertrouwen geven, maar moet weten aan wie.
Het heeft weinig zin om in driedelig pak te verschijnen als een spijkerbroek volstaat. Andersom net zo dodelijk: weinig kans op succes als de smoking gewenst is. Wie is uw doelgroep en wat verwachten ze? Wat zijn uw sterkste kanten en hoe kunnen we die visualiseren?

Neem contact met me op




Versturen